.
COVİD-19 Salgını nedeniyle 05.10.2020 tarihinden itibaren dönüşümlü çalışmaya başlanmıştır.
Birim personelimize dahili numaralarından ulaşılamadığı takdirde göndereceğiniz e-postalar, nöbetçi personelimize ulaştırılacaktır. Talep ve işlemlerinizde herhangi bir aksaklık yaşanmaması için lütfen e-posta yoluyla iletişime geçiniz.
BAP birimi tarafından yürütülen projeler kapsamında yapılacak tüm işlemler için (harcama ve avans talepleri, PTİ ödemeleri, Burs ödemeleri ve diğer talepler) verilecek dilekçelerin Rektörlük binası giriş katında bulunan Genel Evrak birimine teslim edilmesi gerekmektedir. Tüm taleplerin UBYS sistemi üzerinden birime ulaştırılması, elden dilekçe getirilmemesi önem arzetmektedir.
BAP Koordinasyon Birimi iletişim bilgileri aşağıdaki tabloda yer almaktadır.
Sağlıklı günler dileriz.
Personel
Görevi |
Unvanı |
Adı Soyadı |
Oda No |
e-posta |
Dahili Tel |
Koordinatör |
Doç.Dr. |
Sibel MENTEŞE |
510 |
sibelm@comu.edu.tr |
20041/ 10506 |
Akademik ve Mali Süreçler – BAP – TÜBİTAK Satınalma, İhale Sorumlusu |
Şef |
Murat BOZ |
517 |
10511 |
|
BAP - Satınalma, Arşiv İşleri |
Bilgisayar İşletmeni |
Özge Zeynep YURDABAL OLĞUN |
508 |
zeynep@comu.edu.tr |
10512 |
BAP - TÜBİTAK Satınalma, Burs Ödemeleri |
Memur |
Ahmet BÖCEK |
505 |
ahmetbocek@comu.edu.tr |
10516 |
BAP - TÜBİTAK Satınalma, Burs Ödemeleri, TÜBİTAK Taşınır İşleri | Bilgisayar İşletmeni | Tayyar ŞAKAR | 505 | tayyar@comu.edu.tr | 10515 |
BAP Satınalma, ve Yazı İşleri |
Daimi İşçi |
İlknur ERDEN |
508 |
ilknurerden1980@hotmail.com |
10512 |
BAP Satınalma |
Memur |
Esra TEMİZKAN |
508 |
ücretsiz izinde |
1074 |
BAP Satınalma, Arşiv işleri, BAP ve GMKA Taşınır işleri | Bilgisayar İşletmeni | Ümit ÖZKALAN | 507 | umitozkalan@comu.edu.tr | 10513 |